Завдання визначення місцезнаходження автомашин, цінних вантажів і т.п. вкрай актуальні як для державних правоохоронних органів, структур безпеки так і для транспортних підприємств усіх форм власності.
Такі завдання доводиться вирішувати в процесі управління патрульними службами і контролю місцезнаходження мобільних об'єктів, забезпечення безпеки автомашин і їх пошуку в разі викрадення, супроводі транспортних засобів, небезпечних і цінних вантажів і т.д. Найбільш актуальним рішенням подібних завдань є побудова автоматизованих систем моніторингу рухомих об'єктів або як їх прийнято називати систем AVL (Automatic Vehicle Location). Системи AVL складаються з підсистем визначення місцеположення рухомого об'єкту, підсистем передачі даних і підсистеми обробки даних і візуалізації. В сучасних умовах визначення місця розташування, в основному, здійснюють методом супутникової радіонавігації. Реалізується за допомогою існуючої супутникового угруповання GPS NAVSTAR або (і) ГЛОНАСС. Досягається точність місце визначення в стандартному режимі не гірше 2.5 м, а з застосуванням спеціальних методів обробки інформаційних сигналів в режимі фазових визначень або диференціальної навігації - до часток метра. Бортове обладнання - навігаційний приймач випускається більшістю фірм-виробників електронної апаратури. Подешевшавши за останні десять років більш ніж в десять разів, став основою для абонентського обладнання практично всіх систем AVL. Компанія АСКО-ІТ пропонує систему моніторингу рухомих об'єктів VITEX® TRACK NET, що дозволяє контролювати місцезнаходження рухомих об'єктів на карті місцевості в реальному масштабі часу. Комплект датчиків, що підключаються до мобільного терміналу системи, дозволяє вирішувати вузькоспеціалізовані завдання, характерні для підприємств різного призначення. Наприклад, для комунальних та аварійних підприємств це: контроль роботи механізмів транспортного засобу, контроль споживання палива, контроль числа обертів колінчастого вала і ін. Залежно від масштабу системи, кола вирішуваних завдань підсистема обробки даних і візуалізації має варіанти побудови:
VITEX® TRACK NET I
Серверне програмне і апаратне забезпечення розташовується на базі "АСКО-ІТ". Клієнт підключається до системи стандартним WEB браузером, встановленим на комп'ютер або мобільний пристрій. Адреса сервера системи моніторингу VITEX® TRACK NET http://nav.in.ua
VITEX® TRACK NET II
Для функціонування створюється корпоративна мережа клієнта з виділеними серверами і необмеженою кількістю робочих місць диспетчерів. Серверне програмне і апаратне забезпечення розташовується на базі замовника. Робочі місця диспетчерів замовника підключаються до системи стандартним WEB браузером, встановленим на комп'ютер або планшет. Автомобільні термінали за допомогою каналу GSM / GPRS одного з провайдерів мережі зв'язку підключаються до комунікаційного сервера замовника. Зв'язок між комунікаційним сервером і мережевим обладнанням оператора стільникового зв'язку може будуватися на будь-яких IP каналах (виділені канали, комутовані канали, Інтернет та ін.). Захист такого каналу зазвичай здійснюють організацією VPN з'єднання. Для системи моніторингу замовника об'ємом до 100 автомобілів в якості серверного апаратного забезпечення необхідний сервер не гірше Intel Xeon Quad-Core E3-1270 v6 / UDIMM 2x8GB / 2x500 GB SAS / SATA. ОС Linux. Канал обміну даними з оператором мережі зв'язку пропускною спроможністю не нижче 512 кб / с. Для побудови великих корпоративних систем моніторингу проводиться окремий розрахунок вимог до апаратного і програмного забезпечення серверної частини системи.
АРМ ДИСПЕТЧЕРА VITEX TRANSPORT MONITOR
АРМ дозволяє візуалізувати процес моніторингу мобільних терміналів на картах різного типу і масштабу, проводити обмін даними телеметрії з мобільними терміналами, архівувати події, складати звіти та ін. Для роботи АРМ необхідний встановлений стандартний WEB браузер.
Моніторинг
- Поточне місце розташування об'єктів
- Посилка даних розташування:
- через заданий часовий інтервал (в русі і на стоянці окремий)
- по пройденого шляху
- при повороті
- тривожна кнопка
- зміна стану датчика
- аварійна ситуація (напруга живлення, стан антен)
- Перегляд будь-яких переміщень об'єктів
- Відображення аварійного стану об'єкта?
- Відображення стану датчиків транспортного засобу
- Відстеження фактів порушення маршрутів, виходу з графіка руху
- Визначення швидкості, напрямку руху, пройденого шляху
- Стеження за порушеннями маршруту (геозон)
- Завдання швидкісних зон
- Контроль над швидкісним режимом
Звіти
- Стан трекерів
- За пройденого рейсу
- За робочого часу
- Детальні звіти по руху і стоянках
- За контрольним зонам
Адміністрування
- Адміністрування користувачів
- визначення прав групам користувачів
- створення користувачів з певними правами
- визначення видимості транспортних засобів користувачам
- Адміністрування транспорту
- Адміністрування водіїв
- Адміністрування видимості транспорту
- Додавання та редагування маршрутів і геозон
- Довідники
Контроль датчиків
- Контроль за 6 цифровими датчиками і 1 аналоговим датчиком, в тому числі датчиків роботи механізмів, тахометрів і т.д.
- Відображення стану датчиків в табличній формі і на карті місцевості
- Контроль датчиків палива Маршрути і геозон
- Створення контрольних точок безпосередньо на карті
- Створення звітів, які враховують знаходження в контрольній зоні (на маршруті)
- Редагування існуючого маршруту (геозон)
Мобільний термінал GPS / GLONASS ВРД 02.012
Компактна, функціонально достатня версія мобільного терміналу Fleet Tracker ВРД 02.012 спеціально створена для професійних рішень в сфері моніторингу рухомих об'єктів. Вбудована антена зв'язку спрощує інсталяцію обладнання, одночасно не погіршуючи якість прийому сигналу GSM. Застосований в терміналі навігаційний приймач на революційному чіпсеті має високу якість навігації, малим часом готовності до роботи навіть у разі використання вбудованої антени. Сучасна елементна база, якісна збірка і тестування на власному виробництві, сертифікованому на відповідність вимогам ISO 9001: 2008 забезпечує високу якість виробу.
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
- Визначення поточного географічного розташування рухомої одиниці, передача поточних навігаційних даних (координати, час, дата, швидкість, висота, напрямок руху), даних стану терміналу і периферії диспетчеру. Передача ініціюється періодично, за запитом, з пройденого шляху, при проходженні контрольних точок, географічних зон, в разі виникнення аварійних ситуацій.
- Одночасна робота в навігаційних системах GPS / GLONASS
- Можливість роботи з резервним комунікаційним сервером.
- Робота за вибором в фірмовому протоколі Vitex® Track Protocol або в протоколі трекера Intellitrac A1.
- Робота як з вбудованими антенами GSM і GPS, так і зовнішніми.
- Можливість доступу до гнізда SIM-рідера без розтину корпусу терміналу (на замовлення).
- Широкий діапазон напруги живлення. Наявність захисту від перенапруги і зміни полярності.
- Можливість збереження навігаційних даних в незалежній пам'яті мобільного терміналу (100 000 записів) з подальшим дистанційним зчитуванням.
- Наявність резервного джерела електроживлення.
- Компактне, моноблочне виконання. Розмір МТ ??всього 84х59х22 мм
- Наявність технологічного програмного забезпечення, що дозволяє конфігурувати і трестованої мобільний термінал
- Дистанційне керування МТ по каналах GSM / GPRS / SMS. Зокрема дистанційне зміна програмного забезпечення, конфігурації мобільного терміналу, зчитування статусу терміналу
- Можливість підключення цифрових і аналогових датчиків,, в тому числі датчиків роботи механізмів, тахометрів і т.д.
- Можливість підключення виконавчих пристроїв.
- Широкий набір інтерфейсів: RS232, RS485, USB, CAN, ETHERNET *.
- Можливість підключення, як будь-яких зовнішніх паливних датчиків високої точності, так і штатного датчика рівня палива.
- Програмна підтримка проведення тарування паливних датчиків.
- Характеристики мобільних терміналів відповідають ТУ У 32.2-24585318-003-2001
* Забезпечується в розширеній комплектації
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Eксплуатаційні характеристики |
Діапазон робочих температур |
–25 + 55 °С |
атмосферний тиск |
84 – 107 кПа |
відносна вологість . |
до 90% |
напруга живлення . |
9 – 36 В; 5 – 36 В* |
середня споживана потужність, не більше .. |
0.5 Вт |
габаритні розміри .. |
84х59х22 мм |
маса |
150 г. |
|
|
Xарактеристики радіообладнання |
стандарт мережі рухомого радіозв'язку |
GSM-900 DCS-1800 |
номінальна вихідна потужність |
2 Вт (GSM-900) 1 Вт (DCS-1800) |
чутливість приймача GSM . |
108dBm (GSM-900) 107dBm (DCS-1800) |
система позиціонування |
GPS L1, GLONASS L1, Galileo E1, Beidou B1 |
GPS приймач . |
33/99 ch MTK3333 |
чутливість приймача GPS . |
165 dBm |
час "холодного" старту, не більше |
28 с |
час "гарячого" старту, не більше . |
1 с |
точність визначення місця розташування |
Autonomous <3 m="" cep50="" td=""> |
Xарактеристики функціонування |
протоколи обміну даними . |
Vitex® Track Protocol Intellitrac A1 |
входи для підключення датчиків |
6 цифрових 1 аналоговий |
вхід для підключення датчиків палива . |
1 цифровий MODBUS |
вхід для підключення зовнішніх систем |
1 CAN |
виходи для підключення виконавчих пристроїв . |
3 |
активний стан входів IN1-4 |
Минус живлення МТ |
активний стан входів IN5,6 |
Плюс живлення МТ |
діапазон виміру аналогових сигналів |
0-5,1 В (0-12,3 В) |
похибка вимірювання аналогових сигналів |
0.1% |
здатність навантаження виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT1 |
3А |
здатність навантаження виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT2,3 |
0,5А |
активний стан виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT1 |
Плюс живлення МТ |
активний стан виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT2,3 |
Минус живлення МТ |
максимальна кількість записів автономної пам'яті |
100 000 |
резервне електроживлення |
Li-poly 400 – 2000 mAh |
Портативный терминал
Портативний термінал є GPS трекером, який призначений для моніторингу переміщення транспортних засобів, тварин і відстеження цінних вантажів. Він має відмінну чутливість і швидкий TTFF (Time To First Fix). Крім того, трекер працює в чотирьох частотних GSM діапазонах: 850/900/1800 / 1900МГц. Місцезнаходження можна відстежувати в режимі реального часу або за розкладом. Протокол обміну даними дозволяє не тільки налаштувати передачу своїх координат на сервер через GPRS, але і може передавати повідомлення про надзвичайні ситуації, про вхід / вихід в задану геозон, про стан пристрою і т.д. Завдяки інтуїтивному і зручному інтерфейсу конфігураційного ПО можна легко, без спеціальних навичок, налаштувати трекер на необхідний режим роботи і підключити його до сервера.
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
- Термінал може отримувати від АРМ диспетчера запити на відправку інформації про місцезнаходження. Термінал може відправляти інформацію про своє місцезнаходження одноразово або періодично.
- Можливість роботи з резервним комунікаційним сервером.
- Сигналізація при виході за межі певної зони. За допомогою терміналу можна обмежити переміщення об'єкта, задати заборонені для доступу зони і т.п. Пристрій автоматично подає сигнал тривоги в центр моніторингу, якщо об'єкт, пов'язаний з цим пристроєм, залишає певну зону або входить в неї.
- Наявність кнопки SOS.
- Передача сигналів про включення / вимикання терміналу, низький заряд резервної батареї.
- Підтримка підключення до запалювання транспортного засобу. Зміна періоду передачі даних в залежності від стану лінії запалювання.
- Вбудований датчик удару.
- Наявність доступу до гнізда SIM-рідера без розтину корпусу терміналу.
- Можливість збереження навігаційних даних в незалежній пам'яті терміналу (3 000 записів).
- Можливість підключення додаткового джерела електроживлення *.
- Компактний. Розмір всього 67.80mm x 37mm x 20mm.
- Наявність технологічного програмного забезпечення, що дозволяє конфігурувати і трестованої мобільний термінал
- Дистанційне керування. Зокрема, дистанційне зміна програмного забезпечення, конфігурації портативного терміналу.
- Антівандальноє вологозахисне виконання.
- Тривалий термін роботи без підзарядки.
Технічні характеристики
Eксплуатаційні характеристики |
Діапазон робочих температур . |
–25 + 55 °С |
Атмосферний тиск . |
84 – 107 кПа |
Відносна вологість |
до 90% |
Напруга живлення . |
5 В |
Батарея . |
Li-Polymer 1300 mAh, 3.7V |
Час роботи .. |
в режимі очікування 300-400 годин
при інтервалі передачі даних кожні 5 хвилин 100-170 годин
при інтервалі передачі даних кожні 10 хвилин 150-220 годин
|
Габаритні розміри . |
67х37х20 мм |
Маса . |
58 г. |
Xарактеристики радіообладнання |
Стандарт мережі рухомого радіозв'язку |
Quad-Band:850/900/ 1800/1900MHz |
Номінальна вихідна потужність.. |
2 Вт (GSM-900) 1 Вт (DCS-1800) |
Чутливість приймача GSM |
-108dBm (GSM-900) -107dBm (DCS-1800) |
Система позиціонування |
GPS L1 |
GPS приймач . |
uBlox |
Чутливість приймача GPS |
-160dBm |
Час "холодного" старту, не більше |
29 с |
Час "гарячого" старту, не більше . |
1 с |
Точність визначення місця розташування |
Autonomous < 2.5 m CEP SBAS < 2.0 m CEP |
Скачать
Система моніторінгу рухливих об'єктів VITEX® TRACK NET
Трекер системи моніторінгу Vitex® Track ВРД 02.012
|
ПРОДУКТИ ТА РІШЕННЯ
|