Замовити дзвінок:
X

callback
X
ПРО НАС

ПРОДУКТИ ТА РІШЕННЯ

ПОСЛУГИ

ЗАВАНТАЖИТИ

НОВИНИ

КОНТАКТИ


RU     UA
Контролери
Рішення для моніторингу транспорту
Система моніторингу рухомих об'єктів VITEX® TRACK
Мобільний термінал автоматизованої системи диспетчерського управління міським наземним пасажирським транспортом ВРД 02.021
Трекер системи моніторингу VITEX® TRACK ВРД 02.012
Рішення для контролю споживання тепла
Контроль споживання води
Контроль споживання газу
Рішення для контролю технологічних параметрів

Завдання визначення місцезнаходження автомашин, цінних вантажів і т.п. вкрай актуальні як для державних правоохоронних органів, структур безпеки так і для транспортних підприємств усіх форм власності.

Такі завдання доводиться вирішувати в процесі управління патрульними службами і контролю місцезнаходження мобільних об'єктів, забезпечення безпеки автомашин і їх пошуку в разі викрадення, супроводі транспортних засобів, небезпечних і цінних вантажів і т.д. Найбільш актуальним рішенням подібних завдань є побудова автоматизованих систем моніторингу рухомих об'єктів або як їх прийнято називати систем AVL (Automatic Vehicle Location). Системи AVL складаються з підсистем визначення місцеположення рухомого об'єкту, підсистем передачі даних і підсистеми обробки даних і візуалізації. В сучасних умовах визначення місця розташування, в основному, здійснюють методом супутникової радіонавігації. Реалізується за допомогою існуючої супутникового угруповання GPS NAVSTAR або (і) ГЛОНАСС. Досягається точність місце визначення в стандартному режимі не гірше 2.5 м, а з застосуванням спеціальних методів обробки інформаційних сигналів в режимі фазових визначень або диференціальної навігації - до часток метра. Бортове обладнання - навігаційний приймач випускається більшістю фірм-виробників електронної апаратури. Подешевшавши за останні десять років більш ніж в десять разів, став основою для абонентського обладнання практично всіх систем AVL.

Компанія АСКО-ІТ пропонує систему моніторингу рухомих об'єктів VITEX® TRACK NET, що дозволяє контролювати місцезнаходження рухомих об'єктів на карті місцевості в реальному масштабі часу. Комплект датчиків, що підключаються до мобільного терміналу системи, дозволяє вирішувати вузькоспеціалізовані завдання, характерні для підприємств різного призначення. Наприклад, для комунальних та аварійних підприємств це: контроль роботи механізмів транспортного засобу, контроль споживання палива, контроль числа обертів колінчастого вала і ін. Залежно від масштабу системи, кола вирішуваних завдань підсистема обробки даних і візуалізації має варіанти побудови:

VITEX® TRACK NET I

Серверне програмне і апаратне забезпечення розташовується на базі "АСКО-ІТ". Клієнт підключається до системи стандартним WEB браузером, встановленим на комп'ютер або мобільний пристрій. Адреса сервера системи моніторингу VITEX® TRACK NET http://nav.in.ua

VITEX® TRACK NET II

Для функціонування створюється корпоративна мережа клієнта з виділеними серверами і необмеженою кількістю робочих місць диспетчерів. Серверне програмне і апаратне забезпечення розташовується на базі замовника. Робочі місця диспетчерів замовника підключаються до системи стандартним WEB браузером, встановленим на комп'ютер або планшет.

Автомобільні термінали за допомогою каналу GSM / GPRS одного з провайдерів мережі зв'язку підключаються до комунікаційного сервера замовника. Зв'язок між комунікаційним сервером і мережевим обладнанням оператора стільникового зв'язку може будуватися на будь-яких IP каналах (виділені канали, комутовані канали, Інтернет та ін.). Захист такого каналу зазвичай здійснюють організацією VPN з'єднання. Для системи моніторингу замовника об'ємом до 100 автомобілів в якості серверного апаратного забезпечення необхідний сервер не гірше Intel Xeon Quad-Core E3-1270 v6 / UDIMM 2x8GB / 2x500 GB SAS / SATA. ОС Linux.

Канал обміну даними з оператором мережі зв'язку пропускною спроможністю не нижче 512 кб / с. Для побудови великих корпоративних систем моніторингу проводиться окремий розрахунок вимог до апаратного і програмного забезпечення серверної частини системи. 

АРМ ДИСПЕТЧЕРА VITEX TRANSPORT MONITOR

АРМ дозволяє візуалізувати процес моніторингу мобільних терміналів на картах різного типу і масштабу, проводити обмін даними телеметрії з мобільними терміналами, архівувати події, складати звіти та ін. Для роботи АРМ необхідний встановлений стандартний WEB браузер.

Моніторинг

  • Поточне місце розташування об'єктів
  • Посилка даних розташування:
    • через заданий часовий інтервал (в русі і на стоянці окремий)
    • по пройденого шляху
    • при повороті
    • тривожна кнопка
    • зміна стану датчика
    • аварійна ситуація (напруга живлення, стан антен)
  • Перегляд будь-яких переміщень об'єктів
  • Відображення аварійного стану об'єкта?
  • Відображення стану датчиків транспортного засобу
  • Відстеження фактів порушення маршрутів, виходу з графіка руху
  • Визначення швидкості, напрямку руху, пройденого шляху
  • Стеження за порушеннями маршруту (геозон)
  • Завдання швидкісних зон
  • Контроль над швидкісним режимом

Звіти

  • Стан трекерів
  • За пройденого рейсу
  • За робочого часу
  • Детальні звіти по руху і стоянках
  • За контрольним зонам

Адміністрування

  • Адміністрування користувачів
  • визначення прав групам користувачів
  • створення користувачів з певними правами
  • визначення видимості транспортних засобів користувачам
  • Адміністрування транспорту
  • Адміністрування водіїв
  • Адміністрування видимості транспорту
  • Додавання та редагування маршрутів і геозон
  • Довідники

Контроль датчиків

  • Контроль за 6 цифровими датчиками і 1 аналоговим датчиком, в тому числі датчиків роботи механізмів, тахометрів і т.д.
  • Відображення стану датчиків в табличній формі і на карті місцевості
  • Контроль датчиків палива Маршрути і геозон
  • Створення контрольних точок безпосередньо на карті
  • Створення звітів, які враховують знаходження в контрольній зоні (на маршруті)
  • Редагування існуючого маршруту (геозон)







Мобільний термінал GPS / GLONASS ВРД 02.012

Компактна, функціонально достатня версія мобільного терміналу Fleet Tracker ВРД 02.012 спеціально створена для професійних рішень в сфері моніторингу рухомих об'єктів. Вбудована антена зв'язку спрощує інсталяцію обладнання, одночасно не погіршуючи якість прийому сигналу GSM.

Застосований в терміналі навігаційний приймач на революційному чіпсеті має високу якість навігації, малим часом готовності до роботи навіть у разі використання вбудованої антени.

Сучасна елементна база, якісна збірка і тестування на власному виробництві, сертифікованому на відповідність вимогам ISO 9001: 2008 забезпечує високу якість виробу.

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ

  • Визначення поточного географічного розташування рухомої одиниці, передача поточних навігаційних даних (координати, час, дата, швидкість, висота, напрямок руху), даних стану терміналу і периферії диспетчеру. Передача ініціюється періодично, за запитом, з пройденого шляху, при проходженні контрольних точок, географічних зон, в разі виникнення аварійних ситуацій.
  • Одночасна робота в навігаційних системах GPS / GLONASS
  • Можливість роботи з резервним комунікаційним сервером.
  • Робота за вибором в фірмовому протоколі Vitex® Track Protocol або в протоколі трекера Intellitrac A1.
  • Робота як з вбудованими антенами GSM і GPS, так і зовнішніми.
  • Можливість доступу до гнізда SIM-рідера без розтину корпусу терміналу (на замовлення).
  • Широкий діапазон напруги живлення. Наявність захисту від перенапруги і зміни полярності.
  • Можливість збереження навігаційних даних в незалежній пам'яті мобільного терміналу (100 000 записів) з подальшим дистанційним зчитуванням.
  • Наявність резервного джерела електроживлення.
  • Компактне, моноблочне виконання. Розмір МТ ??всього 84х59х22 мм
  • Наявність технологічного програмного забезпечення, що дозволяє конфігурувати і трестованої мобільний термінал
  • Дистанційне керування МТ по каналах GSM / GPRS / SMS. Зокрема дистанційне зміна програмного забезпечення, конфігурації мобільного терміналу, зчитування статусу терміналу
  • Можливість підключення цифрових і аналогових датчиків,, в тому числі датчиків роботи механізмів, тахометрів і т.д.
  • Можливість підключення виконавчих пристроїв.
  • Широкий набір інтерфейсів: RS232, RS485, USB, CAN, ETHERNET *.
  • Можливість підключення, як будь-яких зовнішніх паливних датчиків високої точності, так і штатного датчика рівня палива.
  • Програмна підтримка проведення тарування паливних датчиків.
  • Характеристики мобільних терміналів відповідають ТУ У 32.2-24585318-003-2001
* Забезпечується в розширеній комплектації

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ



Eксплуатаційні характеристики
Діапазон робочих температур –25 + 55 °С
атмосферний тиск   84 – 107 кПа
відносна вологість  . до 90%
напруга живлення . 9 – 36 В; 5 – 36 В*
середня споживана потужність, не більше .. 0.5 Вт
габаритні розміри .. 84х59х22 мм
 маса 150 г.
   


Xарактеристики радіообладнання
стандарт мережі рухомого радіозв'язку GSM-900 DCS-1800
номінальна вихідна потужність 2 Вт (GSM-900) 1 Вт (DCS-1800)
чутливість приймача GSM . 108dBm (GSM-900) 107dBm (DCS-1800)
система позиціонування GPS L1, GLONASS L1, Galileo E1, Beidou B1
GPS приймач . 33/99 ch MTK3333
чутливість приймача GPS . 165 dBm
час "холодного" старту, не більше 28 с
час "гарячого" старту, не більше . 1 с
точність визначення місця розташування Autonomous <3 m="" cep50="" td="">


Xарактеристики функціонування
протоколи обміну даними . Vitex® Track Protocol Intellitrac A1
входи для підключення датчиків 6 цифрових 1 аналоговий
вхід для підключення датчиків палива . 1 цифровий
MODBUS
вхід для підключення зовнішніх систем 1 CAN
виходи для підключення виконавчих пристроїв .
активний стан входів IN1-4 Минус живлення МТ
активний стан входів IN5,6 Плюс живлення МТ
діапазон виміру аналогових сигналів 0-5,1 В (0-12,3 В)
похибка вимірювання аналогових сигналів 0.1%
здатність навантаження виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT1
здатність навантаження виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT2,3 0,5А
активний стан виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT1 Плюс живлення МТ
активний стан виходів для підключення виконавчих пристроїв OUT2,3 Минус живлення МТ
максимальна кількість записів автономної пам'яті 100 000
резервне електроживлення Li-poly 400 – 2000 mAh





Портативный терминал

Портативний термінал є GPS трекером, який призначений для моніторингу переміщення транспортних засобів, тварин і відстеження цінних вантажів. Він має відмінну чутливість і швидкий TTFF (Time To First Fix). Крім того, трекер працює в чотирьох частотних GSM діапазонах: 850/900/1800 / 1900МГц. Місцезнаходження можна відстежувати в режимі реального часу або за розкладом. Протокол обміну даними дозволяє не тільки налаштувати передачу своїх координат на сервер через GPRS, але і може передавати повідомлення про надзвичайні ситуації, про вхід / вихід в задану геозон, про стан пристрою і т.д. Завдяки інтуїтивному і зручному інтерфейсу конфігураційного ПО можна легко, без спеціальних навичок, налаштувати трекер на необхідний режим роботи і підключити його до сервера.

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ

  • Термінал може отримувати від АРМ диспетчера запити на відправку інформації про місцезнаходження. Термінал може відправляти інформацію про своє місцезнаходження одноразово або періодично.
  • Можливість роботи з резервним комунікаційним сервером.
  • Сигналізація при виході за межі певної зони. За допомогою терміналу можна обмежити переміщення об'єкта, задати заборонені для доступу зони і т.п. Пристрій автоматично подає сигнал тривоги в центр моніторингу, якщо об'єкт, пов'язаний з цим пристроєм, залишає певну зону або входить в неї.
  • Наявність кнопки SOS.
  • Передача сигналів про включення / вимикання терміналу, низький заряд резервної батареї.
  • Підтримка підключення до запалювання транспортного засобу. Зміна періоду передачі даних в залежності від стану лінії запалювання.
  • Вбудований датчик удару.
  • Наявність доступу до гнізда SIM-рідера без розтину корпусу терміналу.
  • Можливість збереження навігаційних даних в незалежній пам'яті терміналу (3 000 записів).
  • Можливість підключення додаткового джерела електроживлення *.
  • Компактний. Розмір всього 67.80mm x 37mm x 20mm.
  • Наявність технологічного програмного забезпечення, що дозволяє конфігурувати і трестованої мобільний термінал
  • Дистанційне керування. Зокрема, дистанційне зміна програмного забезпечення, конфігурації портативного терміналу.
  • Антівандальноє вологозахисне виконання.
  • Тривалий термін роботи без підзарядки.

Технічні характеристики

Eксплуатаційні характеристики
Діапазон робочих температур . –25 + 55 °С
Атмосферний тиск . 84 – 107 кПа
Відносна вологість до 90%
Напруга живлення . 5 В
Батарея . Li-Polymer 1300 mAh, 3.7V
Час роботи ..

в режимі очікування 300-400 годин

при інтервалі передачі даних кожні 5 хвилин 100-170 годин

при інтервалі передачі даних кожні 10 хвилин 150-220 годин

Габаритні розміри . 67х37х20 мм
Маса . 58 г.
Xарактеристики радіообладнання
Стандарт мережі рухомого радіозв'язку Quad-Band:850/900/ 1800/1900MHz
Номінальна вихідна потужність.. 2 Вт (GSM-900) 1 Вт (DCS-1800)
Чутливість приймача GSM -108dBm (GSM-900) -107dBm (DCS-1800)
Система позиціонування GPS L1
GPS приймач . uBlox
Чутливість приймача GPS -160dBm
Час "холодного" старту, не більше 29 с
Час "гарячого" старту, не більше . 1 с
Точність визначення місця розташування Autonomous < 2.5 m CEP SBAS < 2.0 m CEP

Скачать

Система моніторінгу рухливих об'єктів VITEX® TRACK NET


Трекер системи моніторінгу Vitex® Track ВРД 02.012






ПРОДУКТИ ТА РІШЕННЯ




ПОШУК
X