МОБІЛЬНИЙ ТЕРМІНАЛ ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ:
- Автоматичної передачі на сервер координат місця розташування транспортного засобу в реальному часі.
- Автоматичної передачі даних про місцезнаходження, швидкості та напрямку руху транспортних засобів в реальному часі в автоматизовану систему диспетчерського управління (далі – АСДУ) підприємства через мережу стільникового зв'язку 2G GSM / GPRS чи мережу стільникового зв'язку 3-4G через Ethernet підключення до мобільного маршрутизатора.
- Отримання від системи аналогових та цифрових датчиків, модуля CAN даних про функціонування бортового обладнання та кліматичних установок транспортного засобу.
- Автоматичної передачі на сервер даних про кількість палива в паливних баках.
- Передачі тривожного сигналу на сервер при ударі транспортного засобу.
- Подача звукового сигналу водієві і передача даних на сервер при перевищенні транспортним засобом дозволеної швидкості, його різкого прискорення або гальмування, якщо не пристебнуті ременем безпеки водія або пасажира (при наявності датчика від заводу-виготовлювача).
- Забезпечення обміну фіксованими текстовими інформаційними блоками (повідомленнями і командами) між водієм і диспетчером, в тому числі екстреними повідомленнями.
- Забезпечення оперативної мовного зв'язку між водієм і диспетчером за допомогою гучномовного зв'язку, телефонної трубки та гарнітури Bluetooth..
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
- Визначення поточного географічного розташування рухомої одиниці, передача поточних навігаційних даних (координати, час, дата, швидкість, висота, напрямок руху), даних стану терміналу і периферії диспетчеру. Передача ініціюється періодично, за запитом, з пройденого шляху, при проходженні контрольних точок, географічних зон, в разі виникнення аварійних ситуацій.
- Одночасна робота в навігаційних системах GPS / GLONASS
- Робота з вибору в фірмовому протоколі Vitex® Track Protocol або в протоколі трекера Teltonika.
- Робота як з вбудованими антенами GSM і GPS, так і зовнішніми.
- Можливість доступу до гнізда SIM-рідера без розтину корпусу терміналу (на замовлення).
- Широкий діапазон напруги живлення. Наявність захисту від перенапруги і зміни полярності.
- Можливість збереження навігаційних даних в незалежній пам'яті мобільного терміналу (100 000 записів) з подальшим дистанційним зчитуванням.
- Наявність резервного джерела електроживлення.
- Моноблочне виконання у вигляді 1 DIN автомобільної магнітоли.
- Наявність технологічного програмного забезпечення, що дозволяє конфігурувати і тестувати мобільний термінал
- Дистанційне керування МТ по каналах GSM / GPRS. Зокрема дистанційне зміна програмного забезпечення, конфігурації мобільного терміналу, зчитування статусу терміналу
- Можливість підключення цифрових і аналогових датчиків,, в тому числі датчиків роботи механізмів, тахометрів, кліматичних установок та інш.
- Можливість підключення виконавчих пристроїв.
- Широкий набір інтерфейсів: RS232, RS485, USB, CAN, ETHERNET *.
- Можливість підключення, як будь-яких зовнішніх паливних датчиків високої точності, так і штатного датчика рівня палива.
- Програмна підтримка проведення тарування паливних датчиків.
- Оперативний мовний зв’язок з диспетчером з використанням телефонної трубки чи Bluetooth гарнітури.
- Виведення на ЖК дисплей стану терміналу, повідомлень від диспетчера.
Характеристики мобільних терміналів відповідають ТУ У 32.2-24585318-003-2001
* Забезпечується в розширеній комплектації
|
ПРОДУКТИ ТА РІШЕННЯ
|